JOIN MY CATS' FACEBOOK HERE

NUFFNANG!

LOOKING FOR PRODUCTS FOR CATS OR CATS FOR SALE / ADOPTION? CLICK HERE :

FEATURED IN REMAJA MAGAZINE : 1ST MAY 2010 ISSUE

FEATURED IN REMAJA MAGAZINE : 1ST MAY 2010 ISSUE

Friday, January 6, 2012

Nota Tahun Baru Dariku.


-2012!-

Salam Semua... Salam Tahun Baru.. Salam Sejahtera buat semua pembaca blog berhabuk ini yang masih sudi singgah ke sini... :)

Ye... memang blog ni mcm dah tak wujud kan? Sekejap ada sekejap tak ada... Hari ini saya menulis blog ini sebagai seorang SABRINA. Bukan sebagai Kakak Kucing.. Bukan sebagai pemilik akaun facebook "Castle & Alicia" atau lain-lain..

Sumpah, sejak saya mula bekerja, rutin kehidupan seharian memang hampir 90% hanyalah untuk kerja semata-mata. Masuk kerja pukul 9AM dan balik kadang-kadang 9-10PM. Tahun 2011 merupakan tahun yang sangat mencabar buat diri saya... Kalau sebelum ni, hidup riang-ria bersama kawan-kawan, pegi kuliah ikut suka hati.. berdating bersama yang tersayang (hamboihh). Terasa sangat la bebas dan tak ada kekangan waktu.




Sekarang?

Kalau lah boleh, saya nak minta satu hari ada 30 jam, dan satu minggu ada 8 hari... Am I complaining? Taaak... Kalau ada 30jam sehari, balik kerja masih sempat tgk TV atau dinner dengan kawan-kawan... Kalau ada 8 hari seminggu, saya akan ada extra satu hari untuk mandikan dan sikat bulu kucing kat rumah sampai puas hati...

Terus terang saya katakan, keadaan sekarang sangatlaaa tidak best. Tapi kena lah bersyukur kan? Complain banyak-banyak pun tak guna, takkan selesai masalah.. Kerja itu seronok, cuma itulah, sedikit sebanyak kehidupan 'normal' saya telah bertukar menjadi sedikit 'alien'. Kadang-kadang balik rumah, kucing pun lari sebab dah tak kenal 'Kakak Achel' ini.. Waaa sedihhh!





Kucing?

Masih dalam keadaan yang baik dan terjaga... Cuma baru2 ini kami sekeluarga diuji dengan salah seekor kucing kesayangan kami, Emily jatuh sakit..demam dan tak dapat berjalan dengan baik. Ingatkan jangkitan virus, tapi doktor kata mungkin diracun sehingga sarafnye terganggu. Habis semua perubatan modern, terapi atau tradisional yang kami usahakan. Alhamdulillah nampak sedikit perubahan.. Yang bestnya, kami usung Emily ke mana saja... Ke hotel di tengah2 KL.. Ke pejabat Kedutaan semasa hendak membuat Visa.. merata-rata la. Risau kalau-kalau jadi apa-apa dan kami tiada di sisinya... Kepada kawan-kawan semua, harap korang dapat doakan Emily cepat sembuh dan berlari semula seperti biasa ya. :)



My Mini Pet Shop?

Sedih untuk saya maklumkan, tetapi My Mini Pet Shop akan dihentikan sementara waktu.. (tak pasti sampai bila) kerana saya tidak mahu peristiwa parcel lambat sampai terjadi lagi.. Dan mulai hari ini juga, hanya saya seorang sahaja yang akan handle blog ini atau akaun facebook "Castle & Alicia". Kalau lambat reply tu paham-paham je laaa ye tak cukup kaki tangan nak meng-handle nye.. Bukan tak percaya kan orang lain utk bantu uruskan, cuma kalau ada apa-apa masalah, jadi tak best laaa kan?
Soooo saya di sini ingin meminta maaf kepada sesiapa yang lambat dapat parcel baru-baru ini...
Anything email to me ya...



Adakah saya akan berhenti 'blogging' atau tutup 'fanpage'?

Tidak sama sekali.. Sebab melalui blog dan fanpage ni laaa saya kenal ramaaai kawan-kawan pencinta kucing yang sangat friendly dan baik-baik belaka. Semua nya berkongsi minat yang sama... Berkongsi kisah sedih atau gembira... Dan macam-macam lagilah. Ada yang email secara personally, atau yang ada nombor phone tu siap call lagi. Saya sangat-sangat appreciate anda semua... :) Serious tak tipu nihh.


Jadi kepada kawan-kawan semua, terima kasih kerana sudi singgah dan baca entri yang bosan ini.
Lepas ini saya akan cuba update blog sekiranya mempunyai masa... Dan sememangnya saya sangat-sangat memerlukan sokongan anda semuaaaaa... Kalau berkesempatan, saya akan update blog dalam masa terdekat ini daripada sebuah tempat yang akan saya kunjungi tidak lama lagi.

Nak tahu ke mana...? Tungguuuuuu!

Salam Sayang,



Sabrina.




3 comments:

KLH said...

Thank God u r back Sabrina.
Banyak sgt nk kena blajar dgn awak ni.
Oh, jgn lupa kami KLH akan sentiasa doakan agar Emily cepat sembuh. Amin!

Brina Sabrina said...

Hi...

Buat masa ni memang kurang bersemangat sikit nak blogging...

:'( Terima kasih kerana menyokong...

Anonymous said...

br igt nk order brg2 tu sbb kucing sy gtl2..kesian kt die. sy x pandai nk cari brg2 tu kt cni..eventhough duk dekat je ngn klang, shah alam. hrp akak buka blk yer mini petshop.. =)

BLOG'S ADS


Popular Posts

SCRATCH SCRATCH!

Related Posts with Thumbnails

MEZZO FORTE